2014年8月3日 星期日

2/8/14

2/8/14   SAT   HOT
今朝老公睇住柏仲, 我揍子元去畫班然後返工, 12點幾老公揍子元去足球選拔, 柏仲就要揍嚟公司先啦, 估唔到冇上嚟1個月左右啫, 竟然識得怕生寶喎, 一唔係我抱就喊, 死火未! 就算有時呃到吓佢, 一望到我又喊, 真係估佢唔到, 平時喺街成引人玩, D時候就喊, 吹漲! 1點到就走啦, 上到巴士已經瞓咗, 返到屋企放落床都肯瞓, 咁我第一時間煮嘢食先啦, 好在都喺我食完後有得抖吓佢先至醒, 餵咗奶比佢食之後整咗D通粉, 都食咗2湯匙喎, 算唔錯! 三四點阿媽過咗嚟, 都係好事, 因為老公4點幾返嚟後就開工整子元個房, 有阿媽睇住柏仲, 有時需要我幫手都幫到手, 6點幾阿媽閃啦, 期間奶奶都過過嚟, 不過都係放低吓嘢啫! 我就拆埋子元張床, 只留番床墊比佢喺我地房打地鋪做難民先, 等老公做埋批當等, 差不多8點先出門口去食晚飯, 笨元話想食咖哩飯, 所以咪去AEON, 之後仲睇埋玩具, 但到我地想行吓超市時佢就話超眼瞓要返屋企, 講到咁都要返架啦, 咁返到去咪快手沖個涼囉, 子元話有得同我地同房瞓都好開心喎, 不過我唔係好開心, 因為佢半夜係到喊, 柏仲又喊吓, 佢地好似唔會互相阻到大家瞓, 係會嘈醒我架咋, 柏仲食埋奶都瞓啦, 係我冇覺好瞓!
<食哂飯啦, 食餅算啦!>


沒有留言:

張貼留言