2014年8月31日 星期日

30/8/14


30/8/14   SAT   HOT

今日好忙碌, 好在今日唔洗學畫畫, 咁我可以自己返工先, 老公就揍住兩隻, 執齊嘢12點幾食埋奶就出嚟地鐵站會合入康傑, 過到去都係1點半啫, 將舊校服交比老師就入去等交表, 老公就揍住兩個去social, 柏仲本來瞓咗架, 比我地捉醒咗, 好在佢都好合作, 個個抱都肯又冇嘈, 真係好醒目呀! 子元比哂D相老師後, 柏仲都social完啦, 都係時候去食lunch, 柏仲都食咗我唔少河粉, 識食呀! 跟住撘巴士去沙田, 本來諗住買地墊等等, toyrusIKEA都冇貨, 唯有算啦! 買埋壽司返去食, 因為老公晚上要踢波, 所以回家後等我地沖好涼食好嘢佢就出去啦, 同兩個囝玩到9點幾, K.O. 笨元再餵埋柏仲, 搞掂哂10點多我就free, 但就開始眼瞓, 不過都等到老公返嚟, 之後仲要肚餓又食咗個麵先瞓呢!
<柏仲D post原來都好chok!>
 <兩兄弟相親相愛!>
 <好可愛呀!>
 <食雪糕.....筒!>
 <真係有食架!>
 <子元好喜歡睇呢隻豬架!>
 <有埋火車更鍾意!>
 <好大個仔呀~>

沒有留言:

張貼留言