2014年8月23日 星期六

23/8/14

23/8/14   SAT   VERY HOT*
今日係小一新生適應日, 等嫲嫲過到嚟睇住柏仲, 我地就出門口去食咗早餐先再等小巴過荔天, 過到去剛好9:10, 子元排隊上課室, 我地就上禮堂, 由於要跟班坐所以冇得同程生佢地坐了! 校長講嘢時真係好冇心機聽, 講嚟講去都係唯堆嘢, 所以都係線上相認吓, 到講其他關事D嘢時先留心番D! 不過都係入到課室後講嗰D先係重點, 班主任麥老師係女GE, 教英文, 佢都算講得好快好清楚架啦, 但大家始終都有嘢問, 我地都有少少問題問咁啦, 基本上就係好趕咁去完成哂D, 另外又係咁抄嘢囉, 總之就係好忙呀! 講完啦就落去有蓋操場接番子元, 由於試坐校車所以等埋敏瑩先上校車, 去到阿媽樓下嗰到就散水啦, 子元要去球場選拔, 我去等佢換好衫就攞埋D嘢走, 仲要返美孚入一入貨, 嫲嫲話冇洗頭水, 米同洗衣粉, 我又要捧番去! 返到去佢都閃了, 我就求奇整D嘢食, 又餵柏仲食吓粥, 一齊睇吓電視咁啦, 之後就等阿媽同阿婆過嚟睇柏仲, 不過柏仲真係開始怕生, 係咁要痴我又係到喊, 真係估佢唔到! 不久老公同子元都返嚟啦, 玩多陣柏仲要瞓啦, 咁阿媽佢地都走, 我就只係睇住笨元囉, 佢有佢玩玩具我有我睇回條, 5點幾柏仲醒咗就食奶, 然後叫老公起身睇住佢地, 到我瞓啦, 真係好攰! 晚上叫pizza hut, 跟住都係hea吓睇吓電視咁啦, 由於我同老公都瞓咗午睡, 所以到點幾先瞓!
<我的小學雞!>
 <小學雞小一新生適應日!>

沒有留言:

張貼留言