2014年8月4日 星期一

4/8/14

4/8/14   MON   HOT
今日我要揍兩隻嘢入去嫲嫲到, 柏仲都算早醒咗, 不過子元應該好攰, 點都唔醒, 真係要踢醒佢咁滯! 其實都遲咗出門口架, 但一落到去就有車, 真係好好彩! 過到去食咗一陣嘢, 隻豬仲已經開始嘈, 扭眼瞓呢, 食完早餐我就返工啦, 不過一返到去就肚痛, 唔知關唔關茶水站D嘢事! 朝早都係執番D相同寫日記囉, 午飯要去買飯呀, 下午就整理吓兩隻豬仔D, 燒吓碟咁, 放工後就去青衣城, 因為嫲嫲冇買餸, 所以出去食上海嘢, 柏仲唔肯食奶住, 嚟到都唔肯食, 於是咪食住銀絲卷先, 食到咁上吓想飲水, 咪比奶佢飲囉, 叫咗飲咗5安啦! 跟住又繼續食包, 飽咗啦就開大, 真係比佢激死, 咪去同佢換片囉, 之後都好目標為本咁, 嫲嫲去買memory card, 我去睇咗陣衫, 最後去trendy land買埋禮物比凱淇生日會用就回家了, 撘地鐵去到荔景出閘時竟然見到愛回家個嚴律師拍緊嘢, 梗係去集吓郵啦, 哈哈! 返到屋企我同柏仲先沖好涼, 然後老公帶子元去球場練波, 我就執屋抺地, 佢兩父子真係驚做我唔死架, 超級冇手尾, 希望柏仲大D唔好係咁, 唔係真係執死我! 抺地時柏仲就係咁望住我, 佢好似知我忙咁唔嘈梗, 只要喺佢視線範圍內就OK, 一入咗房佢見唔到就會嘈! 拖好哂地柏仲就可以落地玩吓, 佢唔係周圍爬就嘈之巴閉, 同佢玩顛嘢就笑! 到九點幾頂唔住想瞓, 所以餵支奶比佢就暈咗, 可以自由啦, 不久佢兩父子就返, 沖埋涼抖陣, 子元10點幾都瞓, 我地就睇埋主君同big boy就瞓!
<兩個齊齊渣車車!>
 <細路...渣車要著鞋架喎!>
 <坐呢架柏仲要做乘客!>
 <不過走去搶嚟渣!>
<集郵...>
<老公裝飾埋另一邊牆!> 
 <好有feature wall feel!>

沒有留言:

張貼留言