2014年8月9日 星期六

9/8/14

9/8/14   SAT   HOT
今日都係忙碌的一天, 朝早如常被吵醒, 若柏仲7點半先嘈就好好多啦, 起身梳洗執埋笨元D嘢就去畫班啦, 撘唔到8點半班車就遲架啦, 終於可以同敏瑩一齊食早餐啦, 我地大人傾吓新加坡之行, 不過都係難D夾到, 大家的理念唔同, 我地難得一次想豪D, 佢地習慣慳D的去法! 送咗佢地上畫室就買早餐返工啦, 朝早都係hea過啦, 預備埋去IKEA shoppinglist, 12點幾老公揍柏仲上嚟就帶笨元去踢波, 夠鐘放工我就揍柏仲回家, 又係未返到去佢就瞓咗啦, 我就可以馬上煮嘢食, 吸埋塵抺埋地等等柏仲先起身, 都唔係好夠時間執笨元間房, 柏仲瞓到3點先醒, 食支奶同3匙粥! 老公佢地3點幾返到, 咁收拾吓就出門口去Mega Box, 仲同柏仲著咗件空運到港的日本服, 好可愛呀! 撘地鐵過去方便D, 去到首先行咗反斗城先, 然後喺大堂嗰到影吓Candy Crash, 再比柏仲食埋奶, 我地就去IKEA食晚餐, 今期D嘢都好食, 老公邊等位邊哄豬仲瞓, 我就排隊買嘢食, 食完就去買嘢啦, 都叫咗買齊架啦, 一袋二袋咁唯有撘的士返去啦, 洗完白白又係時候休息啦! 今晚都比笨元瞓多晚我床啦, 明天要返去自己房瞓架啦!
<好可愛的日本仔呀!>
 
 <又同哥哥互動了!>
 <好明顯比DADDY玩緊...>
 <CandyBB!>
 <好大條龍...佢兩個變咗好細粒!>
 <Shopping 中!>
 <我同柏仲幾襯色!>
 <完全唔知驚!>

沒有留言:

張貼留言