2016年9月10日 星期六

10/9/16


10/9/16   SAT   RAIN

今日我就要返工, 老公又要去康傑聽talk, 所以佢要揍仲仲去嫲嫲到, 再帶住子元去聽talk, 不過原來子元冇得坐住聽, 佢就去咗幫書記手做嘢, 咁總好過喺嫲嫲到顛! 本來子元今日有兩場波要踢, 但因為勁落雨, 冇得踢, 所以下午變咗好free! 先嚟公司接我放工, 但兩隻嘢瞓哂, 咁就諗去邊到食啦, 不如就去荃灣, 順手買奶粉, 去到停車場仲爺就醒, 子元就要拖落車咁滯! 先去食咗間便當嗰D, 跟住去咗玩夾公仔嗰間, 然後去買奶粉, 跟住就回家了, 因為我要去惠康入貨, 呢次入貨行咗幾轉, 第一次子二急屎要帶佢返上去, 第二次係買完但用車仔推走, 第三次係要去還車, 真係行到我腳軟, 跟住返上去仲要執一輪喎, 攞命! 5點幾6點出發去AEON, 今晚去程家會所的池畔派對, 不過其實我就去得一般, 因為陸子元一有得玩就失控, 好麻煩! 我地出咗去買壽司時佢就失控, 其實若果我喺到可能會好D, 第一樣係抽獎抽唔到時佢撕飛, 跟住又好緊張人地點抽係咁控埋去, 第二樣就係喺遊戲室時有個路人甲打到佢, 佢就發老脾掉櫈, 咁真係唔啱, 我買完嘢返上去有同佢講, 我都唔想丙佢, 因為程太已經幫我丙咗, 我只可以又同佢講道理, 佢都喊架, 只希望佢自己記住! 事後老公討論番, 都係覺得佢地有時係太緊張, 老公講得好搞笑, 馬會門口成日有人撕飛啦, 你逐個話呀笨! 之後喺上面食嘢, 食完D細就入房玩啦, 又出事, 首先係仲爺, 自己爬咗上敏瑩張床, 嚇死佢地, 老公又覺得好小事, 佢上咗去嘛唔係唔上唔落嘛, 佢要落而又落唔到就會叫救命架啦, 不過為免佢地驚, 都係要阻止仲仲咁做架啦! 第二樣就係子元啦, 佢攞咗嘢飲入房入, 其實都冇問題, 但你倒咗落地就係問題, 仲要整到落子慧到就更大問題, 佢第一時間問敏瑩攞紙巾抺地下, 又係咁大聲話佢只係唔小心, 咁子慧就梗係喊啦, 子元梗係比人講道理講獲金, 話佢做咩攞嘢飲入去, 做咩整到人唔幫人抺而係抺地下, 做咩唔係講對唔住而係講唔小心, 程太就同咗子慧出咗去講, 原來佢係怕阿媽鬧佢整濕條褲所以喊, 其實成件事真係好小事, 可以係子元問敏瑩攞咗紙巾抺咗地先, 子慧叫子元攞紙巾抺埋隻腳, 子慧要求子元講對唔住, 再同大人講睇吓洗唔洗用濕布再抺一抺個地, 咁咪和平解決咗囉! 真係好煩! 好在去台灣只係我地兩家去啫! 回家後捉仲仲沖涼食藥才瞓, 我地就執埋D手尾先啦!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言