2016年9月17日 星期六

17/9/16


17/9/16   SAT   HOT

今日留喺屋企的時間比較耐, 因為子元有兩場波要踢! 朝早見子元醒咗喺到打機冇溫默書又火火地啦, 咪趕番佢入去囉, 但都係默得一般! 食完早餐返嚟溫好先出去踢波, 跟住就到仲仲做功課啦, 係佢迫我爆架, 我知係難做, 但都係連幾條線啫, 爆完幾次我都冇哂力, 最終都叫做做哂, 比佢玩陣就去瞓啦! 我都可以休息吓, 摺吓衫咁, 再煮烏冬食囉, 我就自己食咗先, 仲仲4點幾醒咗再比佢食, D人咪就係要餓架囉, 肚餓咪自己食哂囉! 等老公揍子元回來, 就出街食飯, 近近地去新都會咋, 行吓街食吓粥咁, 8點幾就回家了, 沖好涼子元要睇悍戰大平洋, 但睇到10點幾都中眼瞓, 咪趕佢去瞓囉! 我地都早瞓呀!

沒有留言:

張貼留言