2016年9月24日 星期六

24/9/16


24/9/16   SAT   HOT

今日長周, 老細又返, 又話話嚟攞嘢, 所以都想早D, 咁問老公係咪車我返去, 佢話係但我趕架喎佢又唔趕咁, 激死我! 都叫做9點左右返到去, 點知老細又唔返咁早喎, PK! 之前講到一落機就返咁, ! 總之佢返來簽好嘢我就唔洗煩啦, 放工就閃了, 老公過來接我, 去附近食完同埋買番隻錶, 終於找到係防水之餘又唔貴的! 跟住就車我返去啦, 佢要同子元踢波, 我就同仲仲返去瞓, 不過喺車佢已經瞓咗, 咁我就忙忙碌碌咁做嘢啦, 4點幾仲仲醒咗, 都肯自己玩GE, 老公回來後先要子元溫咗書先可以出街, 都係出去食飯咋, 本來諗住去奧海城, 但冇車位, 咁就出咗朗豪坊, 係想幫子元買過對涼鞋啫, 但竟然冇咩童裝囉! 朗豪坊都幾多嘢食, 我地一上就上咗頂樓, 見到有間skybar好似OK就試吓, 都幾有氣氛架喎, 啱飲嘢囉, 食物亦好好! 食完去睇吓間所謂lego專門店就閃了, 仲以為好大間, 原來都係流流地! 返到去都係沖涼瞓覺囉!








 

沒有留言:

張貼留言