2016年9月25日 星期日

25/9/16


25/9/16   SUN   HOT

今朝就好似Uber, 其實都係去畫班啫, 但首先又要揍咗子慧, 然後就要去接埋程家, 跟住就同D細去食早餐, 上咗畫室又要過小童接番程太, 再趕過北海道食早餐, 因為Gloria攞咗位, 食完又趕番去長沙灣接畫班! 然後就返屋企先, 子元要做好視藝啦, 跟住要溫中默啦, 老公就瞓住咁嚟揍仔, 鬼叫佢琴晚睇波睇得夜呀, 但都要睇住個仔我先溫到書架! 點知仲仲叫我幫佢整玩具時, 佢攞咗我隻戒指唔知收咗去邊! 老公比我咁叫一叫醒咗啦, 問仲爺收咗去邊梗係答你唔到架, 老公仲話我嚇一嚇到佢想問都問唔到喎, ! 最終咩櫃都揾哂, 都冇!! 已經打定輸數, 好傷心緊! 呢個時候老公就喺其中一個玩具箱找到了, 洗唔洗收得咁密呀仲爺! 終於relax! 落去食午飯, 然後子元返去換衫踢波, 本來仲仲應該瞓覺, 但佢條友又唔肯瞓, 搞到我都冇得休息! 6點多又到程生做Uber, 先車咗敏瑩嚟泳池, 我帶佢入去游水, 然後就入青衣要接番子元放足球, sir好長氣, 6:30都未講完, 但我地都要早走啦, 因為要返去沖個涼再接番敏瑩放游水! 直返西九等佢地沖好涼就去晚飯, 老公7:45踢完, 趕得切出嚟一齊晚飯, 去咗食札幌拉麵, 都幾好食, 但仲爺唔好老脾搞到我好攰, 所以老公一嚟到就叫佢同仲仲坐, 我已經冇電! 食完回家啦, 沖好涼小朋友們唔該瞓覺, 我真係要休息, 悠閒吓睇電視就最舒服!

沒有留言:

張貼留言