2016年9月29日 星期四

29/9/16


29/9/16   THU   HOT

今日要去開會, 琴晚襯好衫今朝唔洗煩! 揍咗佢地返學就返公司先啦, 點都浦吓頭先GE! 做吓嘢咁11點幾先出發過商會, 食完飯慢慢行返去, 捉吓精靈咁, 今日唔係好多嘢做, 因為票之前已經開咗啦! 等齊人開會, 老細又快手開完喎, 都好! 咁我可以早D放工, 今日好想再去按腳, 但去過嗰間冇位, 咪唯有試另一間, 都唔係唔好GE, 但我可能唔係咁受得力, 都係有D! 按完就要快手去接笨元啦, 買少少嘢返去煮意粉, 因為老公今晚踢波, 喺迴旋處接埋仲仲才上樓, 叫佢兩兄弟沖涼先, 我就煮意粉啦, 都要時間架嘛, 仲爺又成日搞搞震, 都煩架! 最終7點幾8點食得啦, 仲爺食得一半又開始玩嘢要餵, 佢都唔係鐘意食嘢GE! 洗碗抺地後比佢地玩陣就捉仲仲瞓啦, 我就要對功課, 再沖涼溫書, 叫做10點幾完成, 老公買咗糖水回來, 比咗少少子元食啦, 點知食完又咳, 麻鬼煩! 我趕得切10點半邊摺衫邊睇埋芉月就瞓得啦!

沒有留言:

張貼留言