2016年9月19日 星期一

19/9/16


19/9/16   MON   HOT

今日又要返工返學啦, 朝早仲仲扭計嘛, 咪唔帶佢落去囉, 後來老公話仲仲一聽到我關門聲, 就喊話媽媽唔帶佢落去, 好搞笑囉! 揍咗佢地返學我就返工啦, 今朝都好乖做咗好多自己嘢先, 唔可以再hea, 點都要整吓嘢! 不過午飯後又忍唔住喺到睇高雄D酒店, 但又要等埋晴晴家9月尾才覆到, 所以都係得個睇字, 到時仲有冇呢又唔知啦, 隨緣啦, 咁多酒店點都有選擇GE! 放工去接子元, 近來佢都算合作喎, 做好功課, 做唔做齊另計! 返到去就煮飯食飯洗碗抺地, 老公今晚去踢波, 不過踢10, 所以起碼搞掂咗仲仲先出去, 我仲要同子元睇功課, 咁子元都好乖, 真係會幫手GE! 搞掂哂就沖涼啦, 再比佢玩陣機, 等我沖完涼就溫陣書先瞓, 我就要摺衫啦, 之後其實都好眼瞓, 所以電視劇都係瞓吓睇吓咁, 老公回來沖完涼, 到佢叫醒我先入房瞓!

沒有留言:

張貼留言