2016年9月8日 星期四

8/9/16


8/9/16   THU   RAIN

今朝起身仲仲都係有燒, 都係冇得返學架啦, 去睇醫生罷啦! 揍咗子元上校車, 返上去就打電話去法國醫院問, 葉醫生9點開咁就快手去睇啦, 等到9:10左右先睇到, 不過係第一個都好快, 發燒都係因為發炎, 找到係喉嚨, 咁都係食消炎藥等等啦, 攞埋藥老公車我返去長沙灣佢就揍仲仲返青衣才返工啦, 我就食埋早餐先回來, 上午都係做吓公事咁啦, 午飯後都係hea, 其實都應該有嘢做吓架啦, 但又真係未去到急, 所以都係hea住先! 放工去買餸接子元就回家煮飯, Barry上嚟食, 因為之後老公同佢去踢波, 咁都係買多樣肉啫! 佢地食完就出去啦, 我就要洗碗抺地再同兩隻豬沖涼, 好在子元都幫到手, 佢同仲仲沖涼時我可以幫佢睇咗D功課, K.O.咗仲仲後我就可以沖涼啦, 佢就自己收拾埋D, 等我沖好涼就同佢溫陣書先瞓, 都好順暢! 之後我竟然頂唔住喺梳化勁瞓, 芉月傳都唔係好睇到, 12點幾老公都搞掂哂就去瞓啦!

沒有留言:

張貼留言