2016年9月4日 星期日

4/9/16


4/9/16   SUN   HOT

今日都喺悶悶在家吽的日子, 不過都好的可以慳錢, 無事出街小破財嘛! 朝早8點幾程生過嚟接我地去畫班, 我地趕得切食早餐添, 上去仲仲畫陣畫, 條友都唔願走, 好麻煩! 跟住去番平時嗰到食早餐, 然後去投票, 程生去MTR active番張八達通等等, 做哂咁多嘢又差不多接番兩個啦, 子元要入青衣足球選拔, 老公已經聯絡咗休照顧佢, 所以程生車咗我地入去先接咗休再去埋青衣東北公園, 然後咪返屋企囉, 返去得我同仲仲都算寧靜GE! 整定嘢午飯煮粥, 等子元回來就食得, 食完玩到3點到又捉仲仲去午睡, 我地就hea, 又睇吓戲咁啦, 我睇到瞓咗, 6點多仲仲醒咗我就煮晚餐囉, 7點幾8點食得, 不過我炸豬排失敗咗, 子元好man咁話唔緊要啦, 燶嗰塊我食啦! 食完就洗碗抺地, 再同佢兩個大洗吓, 刷乾淨個身食乾淨個頭, 仲仲食完奶就瞓啦, 我都比子元睇吓電視, 等我沖完涼10點幾先瞓啦! 我都唔太夜睇電視到12點幾就瞓, 入到房見到仲爺瞓咗上大床囉, 又要抬番佢落嚟!
 
 

沒有留言:

張貼留言