2016年9月3日 星期六

3/9/16


3/9/16   SAT   HOT

今日老公要飛台灣, 7點幾8點就出咗門口, 兩個細起咗身, 我就hea9點先起, 慢慢煮早餐等等, 老公未到中午已飛到過去, 但隻船未到今日冇得做, 變咗遊覽囉, 實在太可惡! 我就喺屋企吽, 帶住佢兩個都唔知去邊好, 所以只係吽喺屋企, 午飯煮咗餐粥炒咗D菜咋, 食完玩多陣就K.O.仲仲, 但條友發惡夢瞓得1個鐘就醒咗, 我地就冇咩得休息囉! 6點幾出去AEON嗰邊, 一來真係冇哂食物, 二來過去買比卡超燈籠喎, 三來食晚餐, 咁去到先去COCO排隊食飯, 食完就比子元去玩卡, 我就同仲仲喺超市買D餸明天煮, 上返去卡機到又唔見子元喎, 原來佢玩完一次太多人唔再排, 佢就想去打電話比我, 咁喺玩具部都搵番佢, 睇咗陣都回家啦, 返去沖涼瞓, 我就做吓少少家務執吓屋咁囉, 跟住都係睇電視, 老公覆咗我我才安心瞓, 但都已經點幾兩點了!

 
 

沒有留言:

張貼留言