2016年9月20日 星期二

20/9/16


20/9/16   TUE   RAIN

今日都係如常咁返學啦, 因為落雨, 仲爺又要攞自己把遮, 搞到我都唔多遮到囉! 揍咗佢地返學我就返工啦, 今朝都係做吓公事先, 跟住又諗吓旅行嘢啦, 下午又係做吓公事先, 跟住又找吓旅行嘢, 不過連酒店都未能book, 係咪真係OK GE, 定我平時D trip太早plan! 放工去接笨元入青衣, 因為老公打嚟話今晚要陪老細陪客晚飯做司機, 所以唔返嚟食又揍唔到仲仲, 咁唯有我地入去, 嫲嫲煮飯囉! 返到去先叫子元做埋少少功課, 食飯時仲爺例牌唔合作架啦, 我都冇眼睇! 8點多就打的回府, 好在落樓見到有的士, 馬上上車, 咁返到去都叫佢地快D沖涼, 同仲仲做埋功課就趕佢去瞓啦, 然後到子元睇功課, 改好埋就到我沖涼, 比佢休息一陣打吓機就溫英文, 然後梗係趕佢去瞓! 我就要摺衫等等, 老公11點幾都未返, 不過見佢終於覆whatsapps都安心D, 12點多先返到嚟, 我今晚終於冇瞓著, 睇到芉月了, 等老公沖完涼打陣機, 終於可以瞓啦!

沒有留言:

張貼留言