2016年9月27日 星期二

27/9/16


27/9/16   TUE   HOT

今朝都係咁返學啦, 但出咗門口子元先發現冇帶小息食物, 又攞唔切, 唯有問炮哥借$5返學校買! 揍埋仲仲返學, 就買早餐返工啦! 今日老細唔返, 所以做好公事都開始hea, 都係睇酒店行程咁啦! 午飯後都係打吓機咁啦, 下午又係做自己嘢, 另外的同事都各自plan緊旅行, 但大家都煩煩地GE, 我都不例外啦, 不過個個都睇旅行嘢好搞笑囉! 放工老公嚟接我, 因為婆婆請咗假, 所以老公又要請半日揍仔! 佢好搞笑囉, 以為放3, 3:15就落咗樓接, 但個仔係放3:30, 真係比佢笑死! 入到嫲嫲到食飯啦, 仲爺梗係唔合作架, 我唔理佢啦! 食完點幾走, 返到去我換對鞋就帶子元落樓跑步, 佢話今日體育堂老師選咗佢接力喎, 我心諗你嗰班冇人肯郁咋嘛選你! 咁就更加要捉佢去跑啦, 但佢D基本功真係好差, 連氣都唔夠, 來回3轉我都未到頂, 佢已經死死吓! 跟住教佢後蹬, 做到一pat屎咁, 但我都真係太耐冇做做完條partpat根都抽呀, 年紀大啦! 返上樓先沖好涼再睇功課, 溫吓默書都10點啦, 快手趕埋佢去瞓, 我又要摺衫等等, 老公就幫手睇吓高雄酒店嗰D, 終於找到一間又平又靚! 不過點都要等埋晴晴, 下星期應該可以定案!

沒有留言:

張貼留言