2016年9月2日 星期五

2/9/16


2/9/16   FRI   HOT

今日都係忙碌的星期五啦, 朝早送咗子元校車就返上樓, 等老公起身就揍仲仲入青衣, 咁我就慢慢執好嘢返工, 諗住攞埋佢地游水D, 唔洗行多轉! 返到去都係做吓嘢開吓會咁啦, 然後就係等食飯, 跟住睇吓電視等, 下午都係做吓自己嘢hea吓啦, 超勁悶囉, 不過悶總好過忙GE! 放工接到子元電話, 佢話漏咗杯袋喺巴士, 要我打比婆婆求救, 阿媽幫佢問站頭又上番對頭車找都冇, 最終係漏咗喺婆婆屋企囉, 真係比佢激死! 不過鬧佢都冇咩用, 咁上到小童佢地都未放咪睇番嗰本講關於ADHD同專注力失調GE, 都有講點幫佢地GE, 但最終做唔做到都係要靠佢自己! 接咗佢地換咗泳衣打比老公, 但佢仲喺青衣塞車, 咁我地咪自己行過去囉, 送咗佢地入泳池, 老公都到咗就坐車坐一個街口啦, 仲仲吽吽地, 嫲嫲話佢今朝嘔, 又勁冇胃口仲有少少燒, 但再疴一次嘔一次又冇事, 咁唯有再觀察吓先啦! 返到去我就煮飯啦, 老公沖完涼咪睇住仲仲囉, 我都沖唔切涼, 煮得嚟佢地已經差不多到, 開得飯嚟都8點幾, 食完飯都係吹吓水啦, 執碗洗碗, K.O.埋仲仲咁, 今日都算好和平, 佢地走咗我就沖涼睇電視啦, 12點幾就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言