2016年9月12日 星期一

12/9/16


12/9/16   MON  HOT

今日如常返工返學啦, 子元放假嘛, 一齊揍仲仲返學啦, 啱啱趕到開門前到, 同程太一齊入去啦, 因為婷婷仲瞓緊, 龍校長話交哂比佢啦, 你地快D撘車返工, 好搞笑! 揍咗子元去荔枝角地鐵站交收比阿媽就返工啦, 今日都係做自己嘢多, 喺到搵酒店呀咁, 但我地的要求的程家的要求好似都有D距離, 我地覺得可以住好少少, 但佢地覺得可以再找找, 而且再cheap少少都可以, 真係要磨合吓! 放工返去接子元, 佢又有咳咪同佢去偉華配藥囉, 返到去整咗少少嘢奶奶同老公佢地就返到嚟, 今日要食大包食淨帶返嚟的季季紅乳豬, 但都唔好食GE, 好在有奶奶的雲吞啫! 今晚我都冇咩心機抺地, 奶奶洗咗碗, 我就睇住兩個細, 老公送奶奶返屋企, 我就同佢兩個沖涼瞓覺啦, 9:30趕埋子元去瞓, 今晚我都攰啦, 睇唔到芉月全集就要瞓!

沒有留言:

張貼留言