2016年9月11日 星期日

11/9/16


11/9/16   SUN   HOT

星期日如常畫班啦, 仲爺又發揮佢D可愛功力, 想食敏瑩個薯餅, 但敏瑩又想食, 唔比仲仲, 冇問題架, 但仲爺開始扭, 咁程生話分少少比佢啦, 仲仲一聽到, 即刻泛住淚光咁向住你笑, 我同程生都話佢實在太衰成日用呢朝, 所以我話係唔可以望佢囉! 食完早餐我地都係去買嘢配藥等等啦, 接番佢地放學後就回家啦, 同子元溫咗中英數, 跟住就去踢波, 仲仲喺車瞓, 我梗係陪佢啦, 但醒咗要出去, 真係好熱好曬, 等子元踢完波, 就去咗荃灣, 攞番琴日冇貨的奶粉, 再去咗食嘢, 然後行AEON, 6點幾返屋企, 老公去踢波, 我又一揍二再煮晚飯, 簡單地肉碎粥, 牛肉炒菜咋! 洗碗抺地後餵埋仲仲食藥可以K.O., 子元就要執埋做埋D嘢啦, 10點幾先瞓, 我就沖好涼再睇吓港姐囉! 等老公回來, 又食吓嘢咁, 睇埋芉月傳12點幾瞓!

沒有留言:

張貼留言