2016年9月21日 星期三

21/9/16


21/9/16   WED   HOT+

今晚老公又唔返嚟食, 約咗同事食喎, 咁我地今晚就簡單D食粉! 講番朝早, 都係咁返工返學啦, 朝早都係做吓公事做吓私事啦, 午飯後快手過AEON諗住買脆片, 點知食開嗰隻冇做特價啦, 咁梗係唔買, 但出咗嚟又唔想返去住, 咪行吓十蚊店囉! 下午返去都係睇吓旅行嘢, 要開始plan行程, 其實要睇好多資料, 睇吓有咩啱玩, 時間配唔配合咁, sales開完會就再做番自己嘢, 放工買埋餸就接笨元, 阿媽話佢未做哂數學書, 咁都係GE, 一次過叫人做哂全課, 但又唔對唔改, 冇咩用架喎, 星期五又英默, 我寧願佢溫咗默書先, 數再分開做! 回家後佢唔係好合作, 又入唔到局溫默書喎, 老公揍咗仲仲返嚟就出去食飯, 所以又要顧住佢兩個又要煮飯, 都好係吃力, 子元又專心唔到溫書囉, 食得飯嚟做好家務都8點幾, 還要同仲仲做功課, 同佢地沖埋涼K.O.咗仲仲就到子元功課, 其實有時咁真係覺得好攰好分身乏術! 所以都冇再同佢默一次英文先, 只係睇咗功課就叫佢去瞓啦! 老公點幾都返咗嚟, 仲仲因為記住咗daddy泊好車就返, 所以入咗房一路都唔肯瞓要等到daddy返嚟! 終於搞掂佢地又到煩旅行嘢, 其實我真係堅持高雄嗰晚要住酒店囉, even精品酒店都可以, 唔想係旅舍嗰D, 差百幾二百我覺得可以住好少少! 睇吓又摺吓衫咁, 睇埋芉月要瞓啦, 但老公又話要去POPO, 唔理佢啦我好眼瞓!

沒有留言:

張貼留言