2016年9月7日 星期三

7/9/16


7/9/16   WED   RAIN

今日下午請假, 去子元學校家長會, 主要目的都係想見吓班主任! 朝早如常返學啦, 但老公因為話要做埋D嘢先行得, 琴晚又話眼瞓唔做, 今朝又唔早少少起身做, 我地明明7:50已出得門口, 但老公整到8:05先行得, 激死! 去到學校咪遲咗接唔到更囉, 又要排隊尾! 返到公司都係做吓公事做吓自己嘢啦, 本來老公話出來接埋我過AEONlunch, 但最終佢1點先走, 咁我咪自己行過去囉, 去咗八方雲集攞位, 咁老公都好快過到嚟, 程生又話一齊食, 其實本來唔夠位, 但原來撘枱嗰個都係3E家長, 又識程生, 咁就迫D坐囉! 2點多行過去學校, 其實勁唔想聽校長講嘢, 但遲去又好似唔係咁好, 所以最終都係乖乖坐喺到聽, 當然係玩住手機聽啦, 我地4家人分開咗3個位置坐, 喺個group到講D嘢好好笑, 晴媽掛住瞓, 聽到斷哂片, 大家MSG來來往往好好笑! 聽咗個幾鐘, 4點多先有得入課室, 又講一大輪, 終於等到講完, 可以同班主任交代子元個情況, 咁佢都觀察到子元係會郁身郁勢, 會衝動, 可能男班主任, 對呢D男仔容忍度高D! 咁交代哂都係唯有keep住聯絡架咋! 完結就去咗AEON買埋嘢先, Gloria遲過我地閃但都過埋嚟買嘢, 買完就先去接子元再返屋企, 最後先入青衣, 仲爺發燒呀, 但又冇咩其他唔妥, 睇吓佢情況先啦! 去咗攞仲仲的校服先, 才去接埋嫲嫲去悅來間泰國嘢晚餐, 仲仲都冇咩胃口, 只係掛住睇玩具, 最終仲買埋添, 子元都有買, 因為好特價, 兩份都係百幾蚊都抵買GE! 搞掂咪返屋企囉, 仲仲食咗退燒藥, 但又掛住玩份新玩具喎, pipe的收銀機加超市車, 開心到佢呢! 最後唔肯食奶就瞓, 我仲要對功課等等, 11點才去到沖涼, 沖好山嚟邊睇電視邊摺好衫都12:30!

沒有留言:

張貼留言