2016年9月15日 星期四

15/9/16


15/9/16   THU   HOT

中秋節快樂! 今日已經開始holiday mood, 仲要放4, 更加啦! 朝早如常咁返學, 仲仲就著咗華服, 都好可愛GE! 買咗個包返公司食啦, 然後又係咁做自己嘢, 睇旅行嘢啦, 老細下星期尾返啦, 得番一個星期自由, 冇咩急GE都唔好理佢住! 午飯後都係hea吓睇吓電視咁啦, 下午又再plan, 係咁plan睇墾丁民宿, 要向其他人負責難搞過自己一家去! 4點放工即閃, 返去接笨元返青衣, 仲爺瞓緊由得佢瞓吓, 我地就飲吓湯先, 6點多就開飯了, 食到7點多, 睇埋電視7點幾走! 返屋企攞埋嘢才過去公園, 雖然渣車但都要行一段路! 去到都8點幾, 好在有人早到已霸位, 咁我地set埋枱呀, 又叫咗老公去買繩掛燈籠, 咁先有氣氛架嘛! 最搞笑係有人問我地D燈籠賣幾錢囉! 大人們吹水, 小朋友就玩, 初頭都喺枱玩boardgame, 之後開始發顛, 咁大嗰D可以比佢地喺遊樂場追逐, 細的就要睇住啦, 玩到11點幾才走, 真係好鬼攰! 大家帶咗一堆零食都食唔哂, 我又攞咗返去, 返得屋企快手沖好涼K.O.咗佢地, 我都要休息了!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言