2016年9月6日 星期二

6/9/16


6/9/16   TUE   RAIN

今日仲仲開學啦, 我時間都遇得好好架, 揍咗子元校車返上樓換衫食奶出門口, 順利撘到巴士再轉小巴, 8:20已經去到學校交收! 今年仲仲個課室喺最出嗰個, 可以成日偷望佢呢, 就係掛住望, 唔記得咗將程太交低的濕紙巾交比學校, 上咗巴士先發現呢, 又要揹一日! 返到公司都係做自己嘢啦, 寫吓日記咁, 無無聊咁過咗一朝, 午飯後都係打機啦, 下午又係做自己嘢, 4點幾老公返到香港啦, 不過佢要返去攞車先, 所以我和子元會合咗自己撘巴士入青衣先, 返到去見到個daddy梗係痴陣啦, 跟住又再顛過啦, 等開飯, 我就睇吓仲爺D回條啦, 都要做吓嘢GE! 食飯時仲仲梗係唔會坐定啦, …!!!我返到屋企先治你! 不過條友又做D搞笑嘢, 真係頂佢唔順, 佢走咗上嫲嫲床用D毛巾枕頭圍哂自己喺到瞓, 仲要話好舒服! 8點多就回家啦, 返去都係沖涼等等啦, 仲爺冇瞓晏覺, 要抬回家沖完喺床食埋支奶就瞓番, 老公沖完喺梳化hea咗陣就瞓咗, 子元就要做功課, 我好多事務要跟咁, 10點幾才安頓可以開劇睇, 要追番之前的芉月傳呢!
 
 

沒有留言:

張貼留言