2016年9月18日 星期日

18/9/16


18/9/16   SUN   HOT

今日如常咁去畫班, 不過又要揍婷婷, 但程生同程太又溝通錯誤, 總之搞到9點幾先喺美孚食早餐啦, 食完車番程太去小童等, 我地就返長沙灣, 買嘢呀等等, 時間十分緊迫! 終於接齊哂, 老公車我返屋企, 佢就帶子元去踢波, 我就同仲仲喺屋企囉, 先係要摺咗D, 跟住邊睇電視邊讀書比仲仲聽, 真係分心乏術! 1點幾老公返來, 就去食午餐, 阿媽叫幫佢買禮物比人, 咁咪去沙田反斗城囉, 去到先食午飯, 餓死! 食完就行呀買呀咁, shopping平嘢係開心GE, 本來想睇吓錶, 但原來而家想買隻似樣的電子錶都唔平, 我之前買開三四百嗰D冇哂! 行到6點多閃時打比阿媽, 諗住睇吓佢喺邊, 攞份禮物比佢啦, 原來佢去咗科學園, 咪入去車佢囉, 兩隻豬就瞓哂, 返到美孚食大家樂, 食完就回家沖涼, 子元都冇咩溫過書, 我係咪太放縱呢! 明天要回復番返學mode!
 

沒有留言:

張貼留言