2018年1月15日 星期一

15/1/18


15/1/18   MON   COLD

今朝都係如常咁返工返學啦, 仲爺都係揍唔到哥哥落樓又喺到扭啦! 差不多8:40先返到學校, 真係夠哂遲! 返到公司都係做吓自己嘢啦, 開吓會咁! 午飯後就睇吓電視, 差不多夠鐘有條友嚟搵經理, 阻頭阻勢! 下午全自由時間, 原來老細明天才返, 咁又自由多一日啦! 老公突然要陪老細食飯, 所以放工揍咗仲仲出嚟就閃, 子元掛住打機daddy電話時冇留意係叫我同佢一齊落去, 因為仲爺瞓咗又多嘢攞, 又冇聽清楚時間, 總之我就喺樓下等咗2個字仲要抱住仲爺攞哂D嘢行啦, 煮飯食都冇咩, 係仲爺食食吓又話肚痛又要人餵等等開始激嬲我, 之後又話要剪紙但叫佢攞用過哂的紙嚟剪又唔肯, 又將我激到去一個點囉! 老公9點多已經返到, 叫做幫輕番少少啦, 巡例同佢兩個溫埋書, 我要沖涼休息啦! 老公忙於整仲仲的功課, 所以成晚都冇咩理我, 咁我12點幾自己就瞓先啦!

沒有留言:

張貼留言