2018年1月23日 星期二

23/1/18

23/1/18.  TUE.  COOL

今日要揍子元個袋去婆婆到,但就因為咁搞到仲爺8:50先返到學校呢,前所未有咁遲!跟住仲要趕去子元學校幫佢買書,仲要排隊又要數清楚,再運埋去敏瑩屋企管理處,結果9點幾10點先返到公司,不過今日都冇咩嘢趕可以自由吓!午飯後本來諗都諗住落去攞相,老細仲要全部返哂嚟咁就連食飯都喺自己位食算啦,食完咪落去攞相囉,咁啱有條友問路,我答完佢又覺得其實我都係估估吓唔咁好,不如就睇吓google map再答實佢啦,就喺收部機時又上梯級,一不小心就pk了, 仲要跌得好金嗰隻,不過都先去攞咗相先,然後上麥當勞搵番兩個同事,又未至於救我,但有咩事都有人扶吓!下午都冇咩郁,因為真係好痛,搽咗兩次油好似好少少啦!放工仲要趕返去接子元過官塘踢波,嗰啲時間真係撘咩都死, 地鐵迫到一個點,我直情又推子元入去先掂!到咗一陣老公就到啦,仲爺瞓咗我就去車睇住佢又可以休息吓,老公就睇住子元!踢完去AMP食個晚飯就回家啦,沖得涼搞掂佢地都11點多,沖埋涼睇my tv邊睇劇邊摺衫,點幾鐘先瞓!

沒有留言:

張貼留言