2018年1月7日 星期日

7/1/18

7/1/18.   SUN.  COLD

今日我真係堅攰,攰到我真係郁都唔想郁!朝早點都要起身揍子元去打攰,都10點先起架啦,梳洗完出門口,原來行我都已經冇力,幾經辛苦上到車,先揍咗子元去打鼓跟住就去食光速餐,不過原來一個人攰係會連食嘢的力都冇,我只想盡快返屋企休息!接回子元就送我回家,因為我又肚痛又要休息,去完個廁所我喺梳化起碼攤屍咗1個鐘先開始郁,摺吓衫煮個粥做午餐,又對吓功課做吓功課咁,子元去考奧數,回來後我又覺得好攰,因為佢地真係好嘈!捉仲爺做埋啲功課就叫pizza hut食,外賣自取快好多,食完8點幾捉佢地去沖涼然後同仲爺溫書,子元就叫佢自己溫吓再比練習佢做囉,結果我都冇再點同佢溫,其實做練習好過我同佢講,做吓佢先知自己唔識咩!老公買埋糖水返嚟,不過唔係松記真係差啲!

沒有留言:

張貼留言