2018年1月3日 星期三

3/1/18


3/1/18   WED   COOL

今日終於全部人都正常返工返學啦, 又要6點幾起身, 今日仲要整烏冬比佢帶, 真係趕到爆! 唔記得買奶, 所以要出去食早餐, 但就買咗個包比仲爺食就算, 8:20已經返到學校, 比程生笑我地今日咁早! 食埋早餐返工啦, 今日都算忙啦, 所以時間過得好快! 午飯後老闆娘返咗嚟都冇咩, 反而係老細返咗嚟先會煩人GE! 下午忙碌完可以休息吓啦, 放工準時走, 去買餸接埋笨元返屋企就煮飯囉, 老公返到嚟幫吓手咁, 7點幾開到飯, 飯後又叫笨元幫手收拾等等, 咁我先可以有多啲時間! 等佢兩個沖埋涼就同仲爺對功課溫習, 再同笨元對吓功課, 見佢做我啲練習都有心機就算啦! 老公努力搞GE仲爺個廣播劇錄音, 所以我冇理佢, 係沖完涼錄番我嗰幾句, 點知過唔到落電腦, 唯有明天返公司試吓!

沒有留言:

張貼留言