2018年1月6日 星期六

6/1/18

6/1/18.  SAT.  COLD RAIN

今日真係好攰!朝早8點多起身子元要去學英文,咁我地去食早餐啦,跟住去759shopping完就回家,我開始要執嘢啦,執到12點多先出到門口,去公司放低嘢先過對面化妝,要到琦琦化埋先,今次盡化啦,因為戴咗隠型眼鏡嘛,就要大變身完全唔同!化好上去換衫後,等齊嘢就4點出發去酒店,好在早過老細少少上到會場,但其實冇咩可以做住,不過之後就開始忙,咩都問我咁,接待又見到我,周圍都見到我,其實忙到有啲斷片,只知自己周圍走,見到人就影吓相打吓招呼咁!忙到舞獅入場我地都仲喺場外,真係好想睇番啲舞獅可以喺咩位郁!入到去都唔係太有時間坐,因為隨時都有嘢做嘛!基本上我係3-4道菜咁食一次,出出入入咁,好在琦琦幫咗我好多手,中塲又要去幫手運公仔,搬定紀念品出嚟,原來我都唔係好多時間喺場內!轉眼咁快又差不多完場,啲人開始散我地咪出去派吓紀念品囉,又要同啲識ge吹吓水囉,最蝕喺余仔話要同我影相,但前前後後咁摟住我條腰,次次都係飲到咁醉為咩!散場都散咗好耐,真係把握時間返去,所以做好嘢就同它細講回家啦,差不多12點啦咩宆曱夠皮!今日都見有唔少出鑤, 不過算啦係咁逼下架啦!回家沖涼休息啦,超攰!

沒有留言:

張貼留言