2018年1月26日 星期五

26/1/18


26/1/18   FRI   COLD

今朝要去瑪嘉烈睇內科, 所以琴晚都執齊嘢架啦! 我地架cube喺老公公司, 所以今朝又要痴車坐, 返到學校咪影吓相囉, 今日係生日會嘛! 揍咗佢入學校就過醫院首診, 盲中中一心諗住係去瑪喜烈, 幾經辛苦上到去排埋到櫃位先話係下葵涌喎, 好在我早去到, 仲有時間轉場, 馬上飛的落去再排囉, 都仲有時間, 又要度高磅重量血壓, 最得人驚嗰part, 我自己都驚到唔想睇, 不過都係因為要面對問題先嚟GE, 又見護士又見醫生, 又話我有發燒, 又問好多間題, 真係搞到我愈來愈驚囉, 最終諗到點解會低燒, 因為星期二跌到隻手臂瘀到咁, 撞傷肌肉都係會發燒GE! 叫做睇完就去攞藥約下次個期等等, 差不多11點先走得, 我都直接請咗半日假, 就返屋企做吓嘢先, 咪又係做吓家務咁! 老公今日請咗下午假, 咁就一齊食埋飯我先返工, 返到去都係hea吓啫, 4點幾又準備出門口去入屯門, 今晚要食公司飯, 其實咁早入到去都唔知為咩, 又唔喺商場行吓得個坐字! 終於人齊坐好等到7點幾先慢慢開飯, 真係餓爆! 咁食吓吹吓水又咩都唔洗負責原來都幾輕鬆, 今年抽獎叫做得12份現金要抽啫, 都冇諗有冇機會中, 60人抽12份其實有1/5機會中架都算大架, 咁又比我抽到$900, 不過呢D嘢左手嚟右手去架, 咁又要預錢去私家照腎, 仲唔係抽得嚟洗得去, 不過總好過冇GE! 食完都10點幾, 等老公嚟車我返得屋企都11點幾, 仲爺瞓左就抬佢返去啦, 笨元就要自己行啦! 返去執好嘢沖好涼打吓機咁啦, 1點幾先瞓啦!

沒有留言:

張貼留言