2018年1月2日 星期二

2/1/18

2/1/18. TUE.  COOL+

今日我地要返工啦,佢兩隻嘢就仲放緊假,朝早7點幾先起身,仲要叫佢地搞掂出門口又已經過哂8點啦,因為要攞埋啲花過去阿媽同奶奶到,所以全程車我都要跟住, 最好笑係仲爺囉,佢去到嫲嫲到落車時竟然喊,有冇咁唔捨得呀!今朝要去觀塘交續牌嘢,所以直接過去,做完先買早餐,食埋返公司,啲老細返哂嚟, 佢有佢地喺嗰到開會,我本來都唔係好想過去,但工作上都係要面對,咁過親去佢地實有低能嘢,真係令人好激氣!午飯全世界喺到食,所以我地都係要喺自己位食,仲要做吓嘢咁添,算啦一日半日,下午借啲二落去買嘢入埋票,放工老公嚟接我,入青衣接埋嫲嫲同仲爺就去愉景新城晚飯,再去掟埋銀仔夾埋公仔咁就返屋企囉!快手叫兩位少爺搞掂啲嘢早啲瞓,明天要返學啦!

沒有留言:

張貼留言