2022年5月10日 星期二

10/5/22

 10/5/22     TUE     WARM

今日揍到仲爺去學校唔係好多人喺門口咋喎, 但我都知應該冇問題佢會乖乖等入去, 點知10點多時學校又打嚟問我有冇比佢返學, 點解成日都冇點佢名架, 知唔知會嚇死我架, 諗緊明天洗唔洗等佢入咗學校先走! 講番自己先, 返到去第一時間去沖咖啡先, 唔理咁多! 跟住咪去上堂囉, 好在今日唔知點解安排early closer, 所以每堂上45分鐘, 咁兩堂英文唔洗咁難過, 因為對住Ms Rice我真係完全唔知佢想點, 加上佢今日竟然唔記得咗安排代課, 自己頭一堂又冇出現, 查實佢知唔知自己做緊咩架, 老實我覺得佢係幾冇能力! 最尾上埋音樂, 又冇講點放飯, 都係唯有自己協調! 咁我去飯堂又得三文治可以買, 頂住先! 淨番兩個鐘點過呢,  聽完所以training, 都係兒童安全嗰啲啦, 之後Ms Rice唔知講咗咩, 但總之之後就幫Pat手filing嘢到夠鐘我就閃啦! 去公園接仲佢又唔肯走啦, 比佢玩到4點返嚟基本上我係冇得抖, 梳洗吓食個麵我又要出去再買餸啦揍德仔, 返到嚟又要趕仲仲出門口去踢波, 煮飯比德食, 然後叫做可以抖一抖, 等德閃咗我又要煮飯, 仲要分兩份時間食, 因為仲仲早場踢完回來又肚餓要食先, 子元就踢到8:30, 差不多9點多先食得, 真係等唔到咁多! 但最終結果係我都要等大家食完飯我先洗哂碗可以沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言