2022年5月11日 星期三

11/5/22

 11/5/22     WED     RAIN

今朝為安全起見, 我都係睇住仲仲入埋學校我先出發, 都算趕得切, 加上今日學生10點先返, 咁就更加唔洗趕! 繼續去番大房做埋琴日未做完的filing, 夠鐘就去接人, 今日都係跟Bella, 好在佢今日叫做正正常常, 我都叫做平安渡過! 係午飯時間有啲趕囉, 食得嚟趕返去平時佢地Stay個位又唔喺到, 原來去咗canteen, 頂! 行餐死! 加上又落雨, 真係好唔想行! 飯氣攻心上法文堂真係好攞命, 我有幾次差啲瞓著! 終於捱到散啦快閃去接仲仲, 落雨冇人玩公園架啦, 好在今日唔洗揍德, 咁大雨要喺街咁等都唔係辦法! 揍咗仲仲去學結他, 再去超市買吓餸, 咁呢兩日都唔洗再落去買! 接完仲爺回來快食少少嘢, 又要出門口去睇樓, 今次呢間3房, 好啱心水呀, 雖然喺一二樓, 但因為3房又夠位置又好又新淨, 我地一睇完就已經落offer, 叫個sales明天幫我地搞, 希望今次各樣都順順利利啦! 返屋企等老公煮飯啦, 我就再喺電腦到睇吓, 覆埋個email咁! 飯後洗碗沖涼休息啦, 今晚都係早番少少瞓啦, 唔係上堂又瞓咗架啦!

沒有留言:

張貼留言