2022年5月23日 星期一

23/5/22

 23/5/22     MON     WARM

今朝真係好爭札返唔返工, 因為起身時仲係好病, 但請咗假又未必咁快有醫生睇, 再睇吓今日嗰更跟Aishia, 咁就不如照返工啦! 最難係要打電話去GP登記, 8點多已經開始打, 但要出門口都未輪到我, 唯有駁住hand free繼續等, 最終都叫做打到啦, 等醫生打返嚟, 所以我整個上午都戴住head set以防有電話聽唔到! RE堂都OK, 但到Drama時又係失控啦, break後Art堂係代課, 成班喺到顛哂咁, 我都冇能力控制, 加上食咗藥又冇飲咖啡, 我一坐低就中眼瞓! 所以後來都keep住行等自己醒! 午飯時間再打去GP問, 佢都係話叫我等, 咁一路等到放學, 送咗個同學去Reception後就問吓啲同事, 若果真係要請病假時要點做, 再加番場戲啦, 等我明天請假都順利啲! 去到學校接咗仲仲就回家, 呢兩日都冇得揍德仔, 佢地全家應該仲病得西利過我地! 返到屋企又要處理吓公務, 再出去買埋餸, 回來後老公都返嚟接佢地去打波, 我亦等到GP打電話嚟, 佢見我又係同樣症狀, 所以要我明天去GP親身睇, 咁明天唯有真係請假啦! 

沒有留言:

張貼留言