2022年5月26日 星期四

26/5/22

 26/5/22     THU     COOL

今日要返工啦, 唔係冇糧出呀, 鬼叫我窮呀頂硬上, 好在日頭唔算太嚴重, 係有時一咳就要出課室, 唔好嚇親人啦! 今日都係跟Bella, 佢9點多先到, 但又唔想上第一堂, 於是我同老師講聲, 我陪佢企喺出面, 咁又陪佢講咗一個鐘嘢啦! 佢見我病, 冇返兩日, 佢話掛住我呀, 真係估佢唔到, 另外我記得佢明天生日, 佢亦好興奮, 我諗佢對我已經建立咗一份信任, 都幾意外! 到法文堂係考試, 我都冇咩好做坐足成堂, 小息就出去吹吓風囉! 到food technology, 遇咗佢咩都唔做, 因為佢冇帶材料, 咁頭半堂我去放飯唔理啦, 回來都就放lunch都唔郁住啦, 午飯時遇到Bio老師又傾咗陣啦, 下半堂返去終於老師忍唔住又唔知想叫bella去邊, 好在最終只係請佢去對面個房用電腦做poster, 咁我就無人看管吓可以睇吓機囉, 完咗呢堂最後上Art, 要佢地完成上次嗰堂的掃描, 全部人都算好好完成, 準時放工先返屋企, 因為細佬要玩遊樂場, 咁我4點多先過去接佢! 回家後死咗咁喺梳化半睡半醒咗大半個鐘, 6點幾就要去家長會, 好在係視像, 不過都大半個鐘, 我簡直係用埋最後的意志去完成! 咁啱諗住煮飯時舅父仔佢地打嚟, 應該諗住搬番嚟呢頭, 但找租期間要有地方住, 本來佢地之前話嚟住一兩星期我都OK, 但要起碼一個月我又有啲卻步, 始終唔係咁方便, 諗緊試吓問番之我地租嗰間BNB, 睇吓點啦! 老公煮飯我休息, 諗住都係開始食抗生素啦, 點知過咗陣一咳得勁嘔哂, 唉...真失敗, 之後食飯等等都冇哂力量, 因為真係好辛苦! 子元就好乖仔咁幫我洗埋碗, 佢真係暖男嚟, 抵我咁錫佢, 雖然有時係唔爭氣! 今晚都係冇得好瞓又鼻塞又咳架啦, 快啲好番啦我就嚟支持唔住啦

沒有留言:

張貼留言