2022年5月12日 星期四

12/5/22

 12/5/22     THU     WARM

今朝臨出門口仲爺先話要去POPO, 搞到我就好趕囉, 腳都軟呀! 今日又係跟Bella, 但第一堂又冇安排人比我跟, 咁我唯有喺AL1hea囉, 夠鐘就出去等, 本來見佢今日心情唔好, 覺得都難過, 果然我放完lunch break回來, 明明cookery堂幾好呀, 唔知係老師唔比佢煮要佢做工作紙定點, 總之佢就係唔郁, 到放飯都冇咩, 我仲撞見Bio老師, 可以問番佢補習嗰啲嘢! 放完飯嗰堂其實都係cookery, 但老師就係叫佢唔好喺到上, 去TC1做worksheet, 但Bella就係唔想, 咁最終我帶咗佢去AL1, 最後我同佢傾咗一個鐘閒偈呀, 查實都幾攰架但佢又好似好開心咁都好啦! 上埋最尾嗰堂Art我就可以放工啦! 去公園接埋仲爺, 子元就自己撘車去球場, 預備好啲餸就去揍德仔, 返嚟都係hea吓咁啦, 差不多時間就煮飯, 等佢地返到嚟就邊食飯邊睇波, 但個球證吹到PAT屎咁, 搞到唔好睇囉! 另外老公今日發現架車車頭玻璃裂咗, 要等人嚟整唔可以返工住, 可惡!

沒有留言:

張貼留言