2022年5月16日 星期一

16/5/22

 16/5/22     MON     WARM**

今日又要返工啦, 而家我變咗主力跟Bella, 冇法啦因為根本唔夠人, cover只可以跟啲簡單case! 所以我局做啦! 今朝仲要好趕, 仲爺又慢手慢腳, 明天都係要快啲叫佢起身先得! Bella今日仲要返第一堂, 仲諗住可以hea番堂架嘛, 結果要上足5堂呀陰公! 佢今日其實堂堂都冇上有寫嘢咁, 搞到我長期要留神佢都幾攰! 午飯都係快食, 仲要覆吓email咁! 終於捱到放學可以走啦, 今日冇人揍仲我要快閃, 腳都軟埋! 返到屋企又要處理一堆雜物, 屋嗰到有回覆接受咗我地offer, 我都知冇問題架啦但唔知點解冇嗰種興奮, 可能知道只係個開始, 仲有好長路要行就覺得好攰, 唯有係咁鼓勵自己啦! 夠鐘又要去揍德, 又要幫老公處理車頭玻璃啲嘢, 德仔今日又勁痴我, 攰死我! 

沒有留言:

張貼留言