2022年5月29日 星期日

29/5/22

 29/5/22.    SUN     COOL

基本上今日我都冇出過街,佢老公帶咗佢兩個出去踢波,我就喺屋企休息吓!朝早七點幾就醒咗,食完早餐,佢哋就睇埋電視先出去,估唔知做咩個胃痛,可能未食早餐就食咗粒抗生素!勾到佢哋出晒去我就開始做嘢,吸塵抹地洗衫洗碗,你啲嘢都有排做!仲要打電話俾阿媽傾吓計啦,未夠兩點佢哋都返嚟啦,出去買外賣午餐,都係食Sam Sam雞!跟住都係接下衫睇吓電視咁,琴日來玩我哋敲門嗰幾個細路有測驗,有一次我最出去,佢哋即刻走,但係我都捉唔到佢哋係邊間呀,不過唔緊要,我返去即刻拍佢返CCTV啲片,總有機會俾我知佢哋去邊間屋,我一定話俾阿媽知!之後開咗套戲睇啦,差不多七點叫老公起身煮晚飯,簡簡單單食咖喱飯就算啦!

沒有留言:

張貼留言