2022年5月9日 星期一

9/5/22

 9/5/22     MON.   WARM

今日又要返工返學喇,仲仲出門口嗰陣時連書啦都唔記得攞,又俾我鬧一餐!返到學校諗住去嘆杯咖啡先,點知又撞到嗰條麻煩上司,搞到我要扮晒嘢話去廁所,等佢走咗我先至可以去沖咖啡!第一堂去咗sixth form大房度清下啲email,然之後我要等到第二堂,就可以放學三個課室,不過佢都係未到,所以我又係行行企企食飯幾味,因為真係冇嘢俾我做!終於到放break之前一陣佢返到啦,咁就去接咗佢哋課室,不過轉個頭又break啦!break之後我就要去頂飯更,都係企下無聊下咁,個同事返嚟我又返番去year12課室,今次叫做有啲嘢做,因為可以教佢做數,不過我諗佢啲數仲差過細佬,我其實都唔叫做覺只係叫做講個答案比佢聽,都唔知佢明唔明!佢放飯嘅時候我都可以放飯啦,順手打埋去地產舖叫佢俾埋啲資料我,今晚商量吓睇吓點!然後又要去上英文堂,有個同事交代我佢有份卷要繼續做,仲叫我幫佢寫,但去到嘅時候寫咗大半,個老師又話唔可以幫佢寫,其實佢哋可唔可以有啲共識,咁樣我好難做!不過好在3:00個老師要開會,所以早放,咁我可以準時飛車返去接細佬,因為今日Mandy唔幫我湊,不過我去到嘅時候都已經差不多已經放哂,咁Lee個媽媽話下星期幫我接埋,都好嘅咁我唔使咁趕!返到屋企我真係要休息吓,好攰!但四點幾又要趕住出去湊德仔同埋啲餸,好似我老公可以順路車埋我哋返嚟,然之後先至去送兩個豬仔踢波,咁我同德仔喺屋企就你眼望我眼啦,我繼續上網搵吓屋,真係好努力㗎啦!多謝你死咗我就開始煮飯,不過佢哋返嚟沖得涼都要八點幾先至開飯!

沒有留言:

張貼留言