2022年5月17日 星期二

17/5/22

 17/5/22     TUE     HOT

今日其實都唔夠20度我已經覺得好熱! 朝早返到仲爺學校門口見到熟人馬上交收咗佢就走, 返到學校連咖啡都飲唔切, 因為今日睇另一個簡單學生, 所以都要即刻去佢課室, 最慘佢係連續兩堂都係代課, 辛苦死我囉, 啲老師都冇交代清楚做咩又冇工作紙咁! 終於放break, 喺操場企吓啦, 見到letty時佢竟然少有地走埋嚟, 原來話有人搜書包搜到電話收咗, 佢地又驚啦就放哂啲電話喺我到, 咁都幫吓佢啦, 約番放學喺loletta架車到等交收番! 捱多堂Drama又要等個學生食埋飯先可以開飯, 餓死我啦! 食完都遲咗上緊堂先返去, 因為我都要休息夠半個鐘先得架嘛! 上埋Drama同音樂即閃, 期間都偷偷摸摸咁覆吓message啦, 因為都要聯絡地產嗰邊嘛, 原來間屋真係on chain, 咁只能希望條友快找到屋, 同時我地都可以再search吓有冇其他盤啱囉! 放學接完仲爺時發現架單車漏氣, 攞咗去救, 佢再幫我pump咗氣但如果今晚再漏就要換, 吓又嚟! 但都唯有照做啦唔係可以點啫! 然係都係如常咁揍德仔啦, 佢地兩個今日都冇去踢波, 病病地就休息一天啦, 老公去剪埋頭痛先返嚟, 我今日都幾攰因為朝早冇飲咖啡呢! 又好多嘢都未做好咁加上仲有咳, 真係好辛苦!

沒有留言:

張貼留言