2022年5月19日 星期四

19/5/22

 19/5/22     THU     HOT

今日都係咁返工啦, 朝早都遲咗出門口, 去到學校已經開咗門, 咁安心見到仲仲入學校都好! 跟住到我返工啦, 知道今日又係Bella都覺得有啲攰, 但鬼叫你窮呀頂硬上, 第一堂就去門口等佢啦, 點知等到10點佢都未到, 已經問咗reception, 好在最後佢阿媽都識打嚟請假啫, 聽到佢唔返我竟然覺得開心, 因為我今日就唔洗咁辛苦! 照流程就返AL1問吓我改跟邊個, 咁啱替更冇人嚟幫手, 咁我就轉跟Alyia, 呢個可以話係最易搞, 只要唔理佢就可以! 不過今日啲堂都唔易上, 先係RE, 教又教唔到又要扮嘢都幾攰, Break後兩堂History, 又係嗰個惡老師, 我主力變咗教個日本妹, 但個日本妹好似唔係好知點上堂咁, 同其他幾個日本妹好唔同, 佢英文程度我覺得唔比仲爺好幾多, 但佢已經year8, 除非佢唔係諗住喺到長住, 唔係都幾大穫! 我抄好嘢比佢佢就照抄, 但都唔知佢明唔明, 辛苦哂大家! 午飯等Alyia食完我就可以開飯, 但實在係好肚餓, 睇住佢地食好辛苦! 放完飯就返去繼續上History, 個惡老師其實真係唔明呢班喺佢手上已經係算合作, 仲喺到嫌, 仲問我佢地係咪堂堂都係咁, 我真係好想叫佢嚟睇吓最尾呢堂Geo, 代課之下根本就係失控, 我都第一次試吓大聲叫quite, 但其實係冇咩用! 準時收工走人, 先去事頭架車到攞炮菜, 跟住去公園接仲仲, 今日直接回家了, 我要休息! 4點幾出去買埋餸再去接德, 學校話佢又倒哂啲食物又有啲熱, 睇嚟都係病啦, 接咗佢返去, 煮咗飯都食得唔多, 撞正佢地兩公婆啲火車又勁delay, 差不多7點先嚟接到佢, 德仔已經伏咗喺我到瞓咗! 睇嚟明天應該都唔洗揍! 佢接走咗又到我地要準備招待客人, 舅父仔佢地終於過到嚟, 住Broadway嗰邊佢地話行過嚟比啲嘢我地, 咁就留埋佢地晚飯啦, 吹水吹到9點幾老公就車佢地返去, 我地都沖涼休息啦!

沒有留言:

張貼留言