2022年5月6日 星期五

6/5/22

 6/5/22.    FRI.    WARM

終於嚟到星期五啦,雖然今日都係抽倒支唔好嘅簽,但都要做㗎啦鬼叫你窮啊!湊咗仲仲返學就趕返工喇,不過可以嘆杯咖啡先至再開工,第一堂都係炒散去咗上Science,跟住10點你去Reception等Bella啦,然後就想我最唔鍾意上嘅嗰條低能上司嘅英文堂,好在呢上半堂到我放飯時間,所以賺咗半堂,然後咪喺操場漏咗九個字囉,真係悶死我,咩都唔睇得有冇人講嘢我就嚟變咗個佛㗎喇!返返去上堂咁咪照常囉, Bella今日全日都情緒勁差,難得佢肯睇住本書唔搞事,好心個低能上司就唔好理佢啦,明知佢哋呢啲人一入咗自己個世界就咩人都唔會你!最尾嗰堂History, Bella點課室都唔肯入,要企喺度門口睇,咁我咪陪佢哋囉,好在隔籬房cover嗰個LSA冇位坐,一樣同我企咗喺門口,咁就同佢傾吓計囉,難得有個正常嘅大人可以吹吓水舒緩下,佢教我放咗工就放低呢度嘅嘢唔好再諗,行咗出個門口就全部放低,如果唔係我哋會好辛苦㗎,我都覺得佢講得好啱,有時就係不知不覺間有人教你做人嘅道理,其實都幾好!最終諗住可以順利放工,點知落咗去AL1等,諗住早少少帶佢出reception我就收工,點知佢又要企喺度等埋佢啲朋友,我心諗你啲朋友都未必想同你一齊先啦,不過佢哋就係咁固執,佢唔走我又走唔到,好在有同事仗義幫手,咁我先至可以準時放工!返到屋企,子元已經揍咗仲仲返嚟,咁就快啲執好嘢去巴士站同勤少會合啦,點知今日啲車又遲又亂,最終差不多4:15佢哋先至上到車,仲要同唔到勤少一班,不過佢哋話因為中途又俾人講咗落車,再等吓一班都係同勤少一齊!佢哋上咗巴士我就安心去買嘢返屋企整餸,期間由四點幾開始一路同肥脾傾電話,又買餸整餸到去接咗德德到煮飯到餵埋佢食飯我都傾緊電話,我都覺得自己好犀利!見佢哋差不多時間返就煮埋啲餸,食完飯洗碗沖埋涼就可以休息啦,明天又要準備去野餐嘅嘢!

沒有留言:

張貼留言