2022年5月13日 星期五

13/5/22

 13/5/22.     FRI.    WARM

終於都到星期五,今日老公因為車頭玻璃裂唔敢上公路,所以請咗假!咁佢就湊細佬返學,我直接踩單車返學,可以踩少一段就得一段啦!返到去先去飲咗咖啡先啦,跟住你去返大房度等夠鐘先去接Bella,點知Miss Rice又叫我將琴日件事email俾佢,我諗住寫落SIMS就算㗎啦嘛,結果又要我喺度作文,埋鬼煩,諗住Hea到夠鐘就算咋嘛!今日Bella都算準時返到,第一堂PE都非常之好,跟住就放break啦,突然之間又好大風喎,好彩我着夠衫姐唔係咪凍死!然後兩堂Music,好彩我有半個鐘cover可以去食飯,上少半堂得半堂,到佢放飯時我咪又係企囉,好彩都有啲老師喺附近可以吹吓水,可能講吓嘢好過自己喺度吽!點知下半堂返去原來係代課,叫佢哋練教咗嗰首歌就梗係令到碎碎咁啦,好在個代課老師最後搵咗啲片比佢哋睇,大家時間都已過啲!最尾一堂數學真係唔聽書㗎啦,夠鐘就早啲帶佢走,可以落去搵佢個朋友佢就最鍾意,放學終於唔使趕頭趕命,因為老公去咗接細佬,我返到去終於可以抖一陣先,然後佢哋去打波,我就去湊德仔,返嚟都係照常煮飯同埋等佢食飽陪我睇電視,屋嗰度叫做有少少回音,叫我哋過叫價叫高1000磅,等佢可以同業主講我哋出呢個價,希望今次成功啦,雖然貴咗啲,唯有節衣縮食努力供樓啊!晚飯老公返嚟煮埋下半場,食得來都九點幾,咩都唔想做只係想休息!

沒有留言:

張貼留言