2022年5月8日 星期日

8/5/22

 8/5/22      SUN.    WARM

今朝雖然10點幾先至醒,但因為發咗好多夢,所以都係瞓得唔好!起身之後都係做家務啦一啲都冇母親節嘅感覺,等老公煮咗早餐俾我哋食之後,安排埋細佬做功課,然後我就同老公出去Costco入貨,冰櫃好孤單,所以要買番啲豬肉牛肉返嚟補給下!返嚟之後老公就掛住睇波,我就因為周身骨痛食咗啲藥,但都係要繼續做家務,要換床單又要吸塵抹地摺衫收拾,仲仲睇睇下波就瞓着咗,佢話佢琴晚都係瞓得唔好,所以都俾咗藥佢食,琴日真係玩得太盡啦個個都透支體力!家務做極都做唔完,仲有接唔完嘅衫洗唔完嘅被,所以晚餐都食得有啲奇怪,老公一路煮出嚟我哋一路食,一啲都唔似母親節晚餐,基本上今日嗰啲母親節嘅感覺都冇,佢兩條友連毛都冇送條俾我,真係有啲唔開心!

沒有留言:

張貼留言