2022年5月5日 星期四

5/5/22

 5/5/22     THU     WARM

今日如常咁返工返學啦, 都有啲遲架啦, 所以踩單車時都要好努力! 返到去攞齊嘢就去沖番杯咖啡飲先, 反正唔趕, 第一堂炒散, 去上吓science都好! 跟住去接Bella啦, PE堂都幾好, break後上GEO, 又係代課老師, 但其實都算充實, 不過Bella開始唔願抄嘢, 但佢都有答問題有反應, 捱到放飯, 等到差不多1點先有人嚟cover我可以去食飯, 點知返番課室後就出事啦, 見佢開始愈來愈唔對路, 開始傻笑, 手部有幻想動作, 跟住就開始打自己個頭同撞頭落枱, 佢個朋友已經幫手阻止, 但都係唔得, 唯有call SLT, 但佢開始掙扎唔比我捉住佢手, 等咗一陣終於有人嚟啦, 前前後後嚟咗4個人先成功將佢移到樓下AL1, 真係好痴線! 我估我都應該唔會有做錯咩啦, 期間借啲二問吓一個老師, 佢話其實經常發生, 我覺得佢唔止係自閉症, 佢應該有幻聽, 所以先會打自己想趕走個幻聽! by the way我只係想冇事冇幹咁收工, 終於用分散主意力加強行趕走, 佢喺AL1又變咗另一個人, 係咁睇地圖呀分享呀咁, 遇咗喺到陪佢到放學, 期間嗰條Celia又咁啱返到嚟, 唔知頭唔知路又一輪咀講嘢, 好似覺得Bella應該返課室呀, 以為佢仲係放break等等, 佢真係唔識架喎唔係扮, 最終Clare嚟講咗句再帶番條白痴Celia走, 我咪陪到Bella夠鐘就一齊攞埋單車帶佢去reception閃人囉! 事頭話有肉鬆比我地, 順路去佢車到攞埋先回程, 總之唔去公園接仲爺啦, 佢又話要玩, 咁我返屋企先, 近近地去Watrose買埋餸, 返屋企整完嘢差不多時間先去公園接咗佢再要去接德仔! 回來又係做啦, 終於等佢閃咗又差不多要煮飯, 食得嚟9點幾10點啦!

沒有留言:

張貼留言