2022年5月3日 星期二

3/5/22

 3/5/22     TUE     COOL

今日又要返工啦, 朝早有點趕, 因為處理啲買樓問題, 一早就打嚟chur我, 又話要打比我solicitor講, 搞到過咗8點半先出到門口! 返到學校都係如常咁工作啦, 又係跟Bella, 第一堂去咗year 9, 攞咗份Bio可以比子元做吓! 10點就去番接Bella, 跟住都正常上到堂, 反而係我為咗freehold leasehold係咁電話呀message呀等等, 好在我都掌握到點樣避開人眼去用電話, 唔係陣間又比人話就煩! 另外就係有炮哥幫手打咗去solicitor問清楚, 已經幫輕咗我好多, 連email都幫我打好, 我跟打就得! 午飯都食得好趕, 因為中途係咁whatsapps, 好在可以去睇住Bella時再食! 一直順利至History, 以為都可以冇事, Bella因為老師唔係教書而係睇卡通又發脾氣, 我就要陪佢去Japaneses garden坐到放學, 好在我都醒, 早5分鐘帶佢去reception有人睇住佢我就可以走! 去公園接埋仲仲回家, 搞掂埋個email, 出去買餸再接埋德仔, 仲仲又要去踢波, 今日係三個男人都去踢, 結果回來沖得涼差不多10點先開到飯, 真係唔掂!  

沒有留言:

張貼留言