2022年5月24日 星期二

24/5/22

 24/5/22.    TUE.    WARM

今日係第一次請病假,因為要去GP睇醫生,但一樣要做晒朝頭早要做嘅嘢,就係送晒佢哋返學,去到GP先去Reception登記咗,跟住就去醫生房門口等,等咗15分鐘左右先有得睇,因為醫學名稱實在太難明,最終醫生用埋Google Translate,佢用英文打,我用中文睇,咁我起碼知自己咩事,原來鼻竇炎,佢淨係開咗噴鼻嘅藥俾我,但就冇開抗生素,落去攞埋藥就返屋企,跟住全日都主力休息吓,除咗要去接細佬放學,但其實真係噴鼻嘅藥,我覺得都唔係好足夠,因為到夜晚,其實係嚴重咗少少,因為隻眼都開始唔舒服,有啲結膜出現,唯有瞓之前再噴一次地,睇吓聽日好唔好啲,我都已經出email請多咗日假,咁嘅狀態冇可能返工,個鼻塞到抖唔到氣,只可以用口,間中仲有啲暈,把聲又勁衰!希望快啲好返啦,真係好辛苦啊!

沒有留言:

張貼留言