2022年5月18日 星期三

18/5/22

 18/5/22     WED.    HOT

今朝試吓泵帳返㗎單車嘅呔氣,湊咗仲仲返學,都仲支撐到去學校附近個路口,最後一段要行返去,總算唔使遲到!返到去照常咁開工啦,今日都係唔好過㗎啦,見到Bella返嚟木口木面個樣招呼都唔打,仲要上足五堂,其實佢每一堂都冇寫過任何嘢,咁樣真係上到堂嘅咩,其實佢真係唔係好適合喺正常學校,點解唔去啲啱佢嘅學校呢!午飯時間覆下啲電郵同訊息,基本上快食完又要開工,午飯後諗住都係返去嘥人繼續發吽豆,點知佢又唔肯入課室,走咗去AL1,最終喺花園坐足一堂,最尾一堂先至肯郁身,仲要唔願上課室,送到佢個好朋友嗰層,佢又呆咗,幾經辛苦得咗佢上去坐低,總之佢唔自殘我就算數,今日又係代課老師,所以又係秩序失控!終於等到放學啦,諗住東晉左單車個車貸,可以捱到去單車舖啦,點知都未出學校,就已經爆咗!唯有推住架車行返去,同事要打俾哥哥,安排佢揍仲爺去學結他,我就攞㗎單車去整,再去買藥,同埋啲餸!然後去接返仲仲,攞返㗎單車,再去接得滯,點知佢見到架單車係都要坐上去,但係呢間根本唔啱佢錯,俾佢試咗之後落返嚟就開始喊,全程都喺度喊,其實真係好想中佢,係我個仔打咗好耐!最後要仲仲幫我推個單車返去,我就拖住個喊包行!返到去,又要煮又要威又要執嘢,其實真係好攰!等老公煮飯嘅時候我仲要摺埋啲衫,轉頭又開飯啦,點解我日日都咁忙㗎 !

沒有留言:

張貼留言