2014年11月1日 星期六

1/11/14


1/11/14   SAT   WARM

亂咗時間的柏仲繼續6點多就醒, 我又係完全冇辦法, 哄佢又哄唔番, 真係攞命, 7點幾起身啦, 梳洗完餵埋奶就出門口, 返去都係hea都唔知自己做咗D, 放工買KFC就返屋企食, 本來想早D同佢溫吓書, 3點多先過去打乒乓波, 點知朝早叫佢做吓珠心算完全唔識喎, 咁食完嘢再教番佢時完全係到瞓, 最終集兩人之力先得, 又激到我顛咗, 最憎佢諗都唔諗就話唔識! 結果只係做咗呢樣就要出門口, 仲要遲哂, 出到去又等唔到小巴要撘地鐵, 行餐死去到已3:50, 學校關咗門, 好在都按門鐘入到去, 跟住我去咗Aeon買吓餸, D惠康嗰邊冇架啦, 折扣埋百四蚊左右啫, 忍唔住買咗底雞蛋仔先去接笨元, 撘巴士返去沖個涼又出門口, 因為約咗敏瑩佢地食晚飯, 又去上次嗰間打雞煲邊爐, 最搞笑係嫲嫲都叫咗我地book位佢同D FD嚟食, 去到先見到我地, 幾有驚喜呢! 今次食得有策略D, 不過要揍住柏仲就食得辛苦D, 食到7點幾要埋單啦, 返去後就沖涼K.O.哂兩隻嘢可以休息了!

沒有留言:

張貼留言