2014年11月3日 星期一

3/11/14


3/11/14   MON   COOL

今朝柏仲終於喺我鬧鐘響咗先起身, 又係半鬧半趕咁出門口啦, 落到去都仲可以等陣先有車到, 返上樓餵埋奶摺吓衫咁, 老公要過海8點就出口, 但我慢慢嚟搞到8點幾先閃, 本來等小巴架, 但見有42又即刻跑番去撘巴士啦! 過去食埋早餐就返工啦, 朝早要寫番幾日日記喎, 咁又已經一朝啦, 下午老細返咗嚟, 都要做吓嘢咁囉, 等佢走咗又做吓自己嘢啦, 係要時候再出吓卷, 但真係冇本書喺手好難出咁! 放工去接笨元啦, 阿媽話幫佢溫過書架, 但好似又唔識咁, 返到去沖好涼, 淨係著衫呢part, 用咗超過15分鐘我沖好涼佢都未著好, 跟住我叫佢入去溫書, 完全冇心機去溫, 但我已經冇力鬧, 到老公返嚟, 等佢沖涼時餵柏仲食飯, 但個衰仔又唔多食, 到大家埋位食再餵佢就BU, 今晚全晚我竟然冇發顛, 唔知係咪已經冇哂能量! 陸生唔知係咪feel到我股磁場唔對路, 竟然主動幫手執吓碗, 真係難得! 到我抺好地, 笨元都仲係一pat屎咁, 叫佢溫書要寫出嚟, 佢又唔寫又唔睇, 完全係容祖兒首歌--天然呆! 最終我冇同佢溫, 只係對好嘢執嘢叫佢做網上功課, 因為手冊話佢欠交宗教作業, 但我都找唔到而我又記得上個cycle時已交咗, 佢應該係喺第二日就交咗而唔係等下個cycle先交, 咁寫番手冊同老師講囉! 做得嚟已經10點幾先瞓, 可能我個心已經好攰, 真係冇力鬧佢, 加上未迫到埋身同已經咁夜, 你爆佢都係sai630-830嗰兩個鐘, 不如諗個方法明天我先嚟K.O.! 睇電視hea吓咁到12點就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言